Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 19/09/2010

Aquest diumenge els Castellers de Barcelona hem realitzat la darrera actuació abans de les actuacions de les Festes de la Mercè, la Festa Major de la ciutat de Barcelona. L’actuació s’ha realitzat finalment a l’Avinguda de la Catedral emmarcada dins dels actes de la campanya que promou l’UNESCO sobre els vuit objectius del mil·leni.

Una actuació molt especial per a mi ja que era la primera vegada que coincidiem a plaça amb els Xiquets del Serrallo des de què hi ha una relació especial aentre jo i aquesta colla.

Després d’un bon assaig de dissabte vaig fer un viatge llàmpec cap a Tarragona per a veure el concert dels Lax’n’busto per les Festes de Santa Tecla. Un concert excelent i on em vaig trobar amb gent del Serrallo, però també amb gent de Gràcia (Winston Martí, està per tot arreu!).

Aquest matí un cop m’he despertat he vist que podia arribar a temps a l’esmorzar que alguns del Serrallo feien al local i cap allà he anat. Un esmorzar diferent a l’habitual, el qual ha provocat que arribés una mica “tocat” a l’actuació.

(més…)

Read Full Post »