Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 9/10/2011

Aquest cap de setmana teníem doble compromís casteller, un el dissabte a Barcelona al barri de Sarrià, i un altre ben lluny de casa, a Figueres, i l’hem solventat amb bona nota ja que hem pogut portar el 4 de 8 a les dues actuacions i fins i tot amb un debut important.

Una bona dosi de moral per afrontar amb garanties la propera actuació, la del dimecres 12 d’octubre a les Corts on hem de tornar amb el 2 de 8 amb folre.

Després de portar a la meva germana i a les meves nebodes al Papiol em presentava a Sarrià per primera vegada amb el meu cotxe i vaig tenir força sort ja que vaig aparcar tot just davant de la parada de Sarrià dels FGC. Agafo la motxilla i vaig cap a plaça i quan arribo se’m tira a sobre part de la canalla que vol saber quins pilars farem i en aquest moment recordo que m’he deixat la faixa del Tros d’home al cotxe i hi he tornar-hi i ho faig acompanyat de la canalla la qual m’interroga sobre els pilars. Un cop de nou a la Plaça de Sarrià on ens concentrem per tal de fer el cercavila cap a la Plaça del Consell de la Vila de Sarrià on es celebrava l’actuació. Una actuació històrica per la colla i on hem hagut de lluitar molt per a ser-hi i haurem de continuar lluitant però la colla i la plaça es mereix aquesta lluita. (més…)

Read Full Post »