Feeds:
Entrades
Comentaris

Archive for 10/10/2020

Tot just avui que faig anys en mig d’aquesta pandèmia que ens impedeix fer allò que alguns és de les coses que més ens agrada, que es fer i veure castells, us vull parlar d’un company que va formar part dels Castellers de Barcelona i que aquesta setmana va deixar el món dels vius. Us parlaré del Oscar Fernández Espinosa, tot i que a la colla era més conegut com a «Osito». I és que va entrar a la colla a mitjans/finals dels anys 90 i va coincidir amb altres Oscar, com jo mateix, però que ja era conegut pel sobrenom i per un altre Òscar, en aquest cas de cognom Romero, d’una família de tres germans que van entrar junts a la colla (Alfonso i Paco) i que casualment a ell va ser l’únic que se li va respectar el nom.

M’hagués agradat fer aquest article algun dia abans però volia posar imatges a les paraules i a casa meva no en disposava i vaig haver de fer una recerca a casa dels meus pares amb un resultat positiu tot i que finalment no en vaig trobar cap amb camisa de la colla.

(més…)

Read Full Post »